اطلاعیه های دفتر پژوهش / اینجا کلیک کنید.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۲۰۵۲
اطلاعیه های دفتر پژوهش / اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

معرفی همکاران دفتر پژوهش دانشکده 

مدیر پژوهش بهرامی ، رئیس اداره پژوهش خانم زارعی ، مسئول سایت خانم عبدی ، همکار آقای فلاح

مسئول کتابخانه خانم تاجیک، مسئول انتشارات کارکنان خانم فائض ، کارشناس پژوهش خانم ربیعی

معرفی کتابخانه 

 

دسته بندی اطلاعات : 

لیست شماره تلفن های مورد نیاز(پس از استقرار در منطقه سوهانک، شماره تلفن ها اعلام خواهد شد) 

ساعت کاری دانشکده 

 

********************

بخش اول : شامل اطلاعیه های مهم و فوری 

بخش دوم : شامل امور مربوط به پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا

بخش سوم : شامل صورتجلسات تصویب پروپوزال توسط دفتر پژوهش 

بخش چهارم : شامل دفاع از پایان نامه  

بخش پنجم : شامل مقالات و نشریات نامعتبر و معتبر 

 

 

کلید واژه ها: اطلاعیه های دفتر پژوهشدانشکده مدیریتتهران مرکزی


۱۴۵ رای

نظر شما :

مهدی باقری ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۳
لطفا مراکز ودانشگاهها یی که مقاله در موضوعات مربوط به رشته های مدیریت واقتصاد می پذیرند را در سایت معرفی نمایید
پاسخ مدیر سایت ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۲

باسلام. اگر منظورتون فصلنامه های داخلی علمی پژوهشی وزارتین هست که می تونید با مراجعه به لیست نشریات معتبر فارسی وزارت علوم که لینک آن درصفحه پژوهش موجود است؛ با جستجو ی دو کلید واژه مدیریت و اقتصاد ؛ ابتدا به عنوان فصلنامه دسترسی پیداکنید. 

سپس در صفحه گوگل وارد آدرس سایت آن فصلنامه شده و راهنمای تدوین ومحورهای اون فصلنامه رو ملاحظه کنید. 

 

راه دیگر مراجعه به استاد راهنما و مدیر گروه است.

موفق باشید.

علی ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۷
با تشکر از سایت و نحوه اطلاع رسانی ؛ لطفادرصورت امکان درمورد چاپ مقاله در کنفرانسها هم راهنمایی کنید.
پاسخ مدیر سایت ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

باسلام

(اگر دانشجوی کارشناسی ارشد هستید )همانطور که می دانید طبق فرم تعیین ارزش مقاله؛ کنفرانسها باید در مجموعه مقالات کنفرانس چاپ شوندو پذیرش به تنهایی برای اخذ نمره کفایت نمی کند. 

اگر کنفرانسی که مرتبط با رشته شماست با توجه به محورهای آن کنفرانس پیداکردیدو استاد محترم راهنما نیز آنرا تائید کردند؛ می توانید جهت ارسال مقاله اقدام کنید. 

طبق فرم تعیین ارزش مقاله کنفرانسهایی که در داخل کشور برگزار می شوند نیم نمره و کنفرانسهایی که در خارج از کشور برگزار می شوند(بین المللی) یک نمره را دارند. (براساس بخشنامه های فعلی)

درمورد کنفرانسها باید صبر کنید که کنفرانس برگزار شود و مقاله شما در مجموعه مقالات کنفرانس چاپ شود. سپس برگه پذیرش و مقاله خود را که با سربرگ کنفرانس چاپ شده است را به دفتر پژوهش بیاورید. 

موفق باشید.

پست الکترونیک ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۰
سلام.لطفا آدرس ایمیل پژوهش دانشکده مدیریت را اعلام کنید
پاسخ مدیر سایت ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۷

باسلام 

Pajoheshmanagement1@gmail.com

موفق باشید. 

سمیه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۹
سلام و روزتون بخیر من دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی هستم میخاستم بدونم من پروپوزال خود را روز 15 اردیبهشت دادم من شامل بخش نامه جدید فرایند جدید تصویب جلسه پروپوزاال قرار میگیرم با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۴

با سلام

لیست جلسات دانشجویانی که قبلاً نسبت به تحویل پروپوزال اقدام کرده بودند ؛ در صفحه پژوهشی قرارداده شده است. لیست ها را ملاحظه نمائید. اگر اسم شما در این لیست ها موجود است و نتیجه پروپوزال شما اعلام شده است ؛ خیر ، دستورالعمل جدید شامل شما نمی شود. 

موفق باشید.

شهرزاد ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۴۸
باسلام واحترام وقبولی طاعات لیست جلسات دفاع قبلا درسایت دیده می شد اما چندروز است دیده نمی شود لطفا راهنمایی کنید .باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۲

باسلام 

قبلاً لیست  دفاعیات داخل زیر بخش های منوی پژوهش بود ؛ به جهت دسترسی سریع ترِ اساتید گرامی و دانشجویان محترم ، این منو در صفحه اصلی  سایت دانشکده، انتهای صفحه ( زمان بندی جلسات دفاع ) تعبیه شده است. 

موفق باشید.

الناز ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۳
سلام.چطور میتونم از تاریخ جلسات دفاع باخبر شم؟ و اینکه تاریخ سررسید که میفرمایین برای کسانی هست که آمادگی دفاع خود رو اعلام کردن؟یا هر دانشجو یه تاریخ سررسید دفاع از پایان نامه داره؟
پاسخ مدیر سایت ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۰۹

باسلام

  1. برای آگاهی از تاریخ و زمان بندی جلسات دفاع می توانید لیست زمان بندی جلسات دفاع در نیمسال دوم 96-97  را ملاحظه کنید. این لیست در صفحه اصلی همین سایت ؛ انتهای صفحه موجود است.
  2. منظور از رسید چیست؟ پروپوزالِ دانشجو در تاریخ خاصی تصویب شده است. این تاریخ روی پروپوزال توسط دفتر پژوهش ثبت شده است. بنابراین تمامی دانشجویان که درحال نگارش پایان نامه هستند؛ دارای یک تاریخ سر رسید می باشند. یکی از شرایط آمادگی دفاع ؛ رسیدنِ دانشجو به سررسید تصویب پروپوزالش می باشد. مثلا دانشجویی که پروپوزال خود را درمورخه 96/11/25 به تصویب رسانده؛ با توجه به جمیع عوامل می تواند در تاریخ  97/5/25 به بعد (با توجه به پایان ترم) از پایان نامه خود دفاع نماید. بنابراین هر دانشجو یک تاریخ سررسید بابت تصویب پروپوزال تا دفاع دارد که در مقطع کارشناسی ارشد این سر رسید مدت شش ماه است.

موفق باشید.

زهرا ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۴
با سلام می خواستم بدونم با توجه به دستورالعمل جدید برای تصویب پروپزوال حتما باید استاد راهنما توسط کمیته تعیین بشه؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۴

 

باسلام

البته شایسته است که سوال در خصوص پروپوزال ها را از کمیته تصویب پروپوزال اتاق 209 سوال کنید. اما طبق فرم پیشنهادی عنوان ؛ بله . سه استاد از طرف کمیته پیشنهاد خواهد شد. معیار پیشنهاد این انتخاب، براساس گروه و موضوعِ پیشنهادی شما و همچنین ظرفیت خالی ترِ اساتید محترم می باشد. اما ( تا اینجا که بنده اطلاع دارم ) اگر دانشجو هم، در فرم پیشنهادی عنوان، بخواهد که استاد مشخصی را پیشنهاد نماید؛ اشکالی دراین خصوص وجود ندارد و توسط کمیته بررسی شده و نتیجه تائید یا عدم تائید آن اعلام خواهد شد.

 یادآور می شود که اگر دانشجویی تمایل داشته باشدکه استاد راهنمای خود را از بین اساتید خارج از مجموعه دانشکده مدیریت انتخاب نماید، لازم است که یک برگ حکم کارگزینی استاد مد نظر را جهت چک کردن سایت کدینگ فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به دفتر پژوهش بیاورد. در صورتی که مشخصات آن استاد در سایت کدینگ وجود داشته باشد؛ می توانید یک نسخه از حکم کارگزینی ایشان را  ضمیمه فرم پیشنهادی خود نموده تا جهت بررسی به کمیته تصویب ارسال شود.

 موفق باشید.

علی مؤیدنیا ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۰
با سلام . اولین لیست دانشجویانی که عنوان موضوع پیشنهادی آنها در کمیته تصویب موضوع پروپوزال تایید شده چه زمانی اعلام میشه ؟ الان یک هفته است که فرم موضوعات پیشنهادی رو دادم ولی نتیجه آن اعلام نشده . و این لیست در کدام بخش وب سایت اعلام میشه ؟ ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۹

باسلام 

طبق اعلام کمیته تصویب پروپوزال اتاق 209 ان شا الله تا پایان وقت امروز اولین نتایج هم پروپوزالهای قدیم تر و هم اولین سری از عناوین پیشنهادی در سایت دانشکده قرار خواهد گرفت. 

در صفحه اصلی سایت دانشکده (همین سایت ) انتهای صفحه ؛ منوی جلسات تصویب پروپوزال . 

موفق باشید.

مهناز ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۷:۵۰
سلام وقت به خیر با ارزوی قبولی طاعات و عبادات، احتراما خواهشمند است در خصوص: 1- روال چاپ مقاله توضیح کامل ارائه بفرمائید؟(روال چاپ مقاله در قصلنامه، سایت، کنفرانس و مجلات (داخلی یا خارجی) هر کدام به چه صورت خواهد بود) 2- کدام یک از موارد ذکر شده(فصلنامه، سایت، کنفرانس و مجلات (داخلی یا خارجی)) معتبرتر و قابل قبول تر می باشند و وجهه منطقی دارند؟ 3-برای چاپ مقاله از چه زمانی باید اقدام کرد؟ باتشکر از پاسخگویی شما
پاسخ مدیر سایت ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۰

باسلام

از تمامی دانشجویان تقاضا می شودکه در هنگام ارسال پیام حداقل اطلاعات مانند ورودی و مقطع خود را ذکر نمایند.

 

درخصوص روال چاپ مقاله، نظر دانشجویان را به توضیحات ذیل جلب می نماید:

این موارد براساس بخشنامه ها و دستورالعمل های فعلی است و لازم است که دانشجویان هنگام اقدام جهت ارائه مقاله، حتماً آخرین اطلاعات را در سایت دانشکده ملاحظه نمایند. البته مهمترین بخشنامه در خصوص چاپ مقاله در صفحه اطلاعیه های دفتر پژوهش > بخش دوم : شامل امور مربوط به پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا > اطلاعیه های مشترک برای دانشجویان گرامی کارشناسی ارشد و دکترا موجود است. در این صفحه بخشنامه معاونت محترم پژوهش به انضمام تمامی 8 پیوست اشاره شده در آن بارگذاری شده است. لطفاً آنرا کامل مطالعه نمائید.

جهت مشاهده توضیحات بیشتر کلیک کنید

ضمناً اینجانب متوجه نشدم که منظورشما از چاپ مقاله در سایت چیست.

موفق باشید.

س.ق ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۱
با سلام پروپزال دکتری که قبلا(قبل از فرایند جدید) پروپزال خود رو به پژوهش تحویل داده بودند. چه تصمیمی اتخاذ شده است
پاسخ مدیر سایت ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

باسلام 

طبق اعلام کمیته تصویب پروپوزال اتاق 209 ان شاالله به زودی با دانشجویان دکترا تماس گرفته و زمان بندی اعلام خواهد شد. 

موفق باشید 

پریسا ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۱
با تشکر از سایت و نحوه اطلاع رسانی
پاسخ مدیر سایت ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

باسلام

نظر لطف شماست

موفق باشید..

محمدی ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۳
باسلام، از 8تیر پروپوزال دادم برای بررسی ولی تا به الان نتیجه را اعلام نکردید.لطفا راهنمایی کنید؟ ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۱۵

باسلام

شماره تلفن کمیته تصویب (66935886) خانم ها عبدی و ایزدی در صفحه سایت ایشان قرارداده شده است. می توانید تلفنی از آن کمیته سوال کنید.. 

موفق باشید..

مجتبی بیسادی-دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-ورودی95 ۰۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۸
سلام. من سررسید پروپوزالم 25 مرداد میباشد اگر نتونم تا پایان نیمسال دوم 97-96 دفاع کنم برای تمدید پایان نامه برای نیمسال اول 98-97 چقدر باید شهریه پرداخت کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۵

باسلام 

طبق اعلام مدیر محترم امور مالی دانشکده ؛ هزینه هر تمدید معادل نصف شهریه ثابت هر ورودی می باشد. 

موفق باشید.

محمدي ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۲
با سلام :متن ذیل در اخبار دانشگاه مورخ 16 دی ماه 96 با کد 13544 آمده: **در موارد خاص چنانچه دانشجویان تمام واحدهای آموزشی دوره را با میانگین کل حداقل 14 گذرانده و پایان نامه را اخذ کرده باشند اما به دلایلی نتوانند از پایان نامه دفاع کنند، واحد دانشگاهی می تواند در صورت تایید گروه آموزشی، موافقت شورای پژوهشی و شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد دانشگاهی مراتب را از طریق استان به کمیسیون موراد خاص سازمان مرکزی ارسال کند تا در صورت موافقت، معادل تعداد واحد پایان نامه از واحدهای درسی مصوب رشته خود و در صورت نبود درس، از رشته های مرتبط به تشخیص گروه آموزشی، اخذ و در صورت گذراندن آن با رعایت سایر مقررات به شیوه آموزش محور دانش آموخته شوند.** سوال: چگونه می توان در این خصوص اقدام کرد .لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۶

باسلام

طبق اعلام معاونت محترم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی؛ در این واحد، دانشجویان موظف به اخذ واحد پایان نامه می باشند. اما هر زمان که در این دستورالعمل تغییری ایجاد شود؛ مراتب بصورت رسمی از طریق سایت دانشکده اطلاع رسانی خواهد شد.

موفق باشید.

ali ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۳
آیا برای تمدید مهلت دفاع پایان نامه در ترم جدید باید دوباره پایان نامه را انتخاب واحد نماییم یا نیاز نمی باشد. باتشکر ورودی 95
پاسخ مدیر سایت ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۳

باسلام

هر ترمی که دفاع انجام نمی شود؛ لازم است واحد پایان نامه برای نیمسال بعدی تمدید شود. بدین معنی که دانشجویانی که به هر دلیلی تا پایان نیمسال جاری (دوم 96-97) از پایان نامه دفاع نمی کنند؛ لازم است که نیمسال بعدی( اول 97-98) مهر 97 ؛ واحد پایان نامه را تمدید نمایند.

موفق باشید. 

اکرم کاکاوند ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۸
با سلام وخسته نباشید متاسفانه علی رغم تحویل اصل لیسانس ومراحل اداری جهت دریافت گواهی کارشناسی ارشد هنوز مدرک دریافت نکرده ام.از طریق محل کار نیز نامه استعلام کارنامه به شماره نامه181195مورخ 2/29 ارشد ارسال شده ولی همچنان بعد از 3ماه پی گیری بی پاسخ مانده ام.
پاسخ مدیر سایت ۰۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۱

باسلام

ابتدا باید از محل کارخود مطمئن شوید که عنوان نامه خطاب به واحد تهران مرکزی است یا خطاب به دانشکده مدیریت ؛ عنوان نامه برای هر جا که بود ، با شماره نامه از همان جا پیگیری نمایید. 

نظر به اینکه ساختمان ستادی و دانشکده مدیریت همه در یک جا متمرکز شده است؛ می توانید حضورا ً اقدام نمایید. 

موفق باشید.

بهار ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۳۰
با سلام. برای یک ترم مهمان گرفتن تو یه دانشکاه دیگه چیه زمانی باید اقدام کنم؟ الان که دانشگاه بسته است نمی تونم هیچ اقدامی کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۷

باسلام 

این بخش جهت مطرح کردن سوالات درحوزه پژوهش می باشد. 

 

نظر به اینکه یک هفته است که دانشگاه  شروع به کار کرده است، می توانید در روز و ساعت اداری به دانشکده مراجعه نموده و با مدیر محترم گروه یا کارشناسان محترم گروه خود صحبت نمائید. 

موفق باشید. 

ح ی ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۶
با سلام من دانشجوی ورودی 93 مقطع کارشناسی ارشد علوم پایه هستم. مقاله های مستخرج از پایان نامه خود را برای کنفرانس داخلی مرتبط با رشته ارسال نمودم و گواهی پذیرش مقاله ها را در اختیار دارم. با توجه به این شرایط بنده باید فارغ‌التحصیل شوم اما می خواهم بدانم باید چه اقدامی برای امور فارغ التحصیلی انجام دهم و لزوم دارد که حتما مقالات در مجله کنفرانس چاپ شوند؟ می توان با در دست داشتن فایل اصل مقالات ارسال شده به کنفرانس اقدام به اخذ نمره مقاله نمود؟ ممنون می شوم اگر اینجانب را راهنمایی کنید
پاسخ مدیر سایت ۰۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۱

باسلام 

با توجه به اینکه شما دانشجوی دانشکده مدیریت نیستید؛ حتما سوالات خود را از دفتر پژوهشی دانشکده خود بپرسید. 

 

اما طبق دستورالعمل های پژوهشی موجود،  بعد از اینکه نامه پذیرش نهایی و رسمی برایتان صادر شد؛ و مقاله شما در مجموعه مقالات آن کنفرانس چاپ شد،  نامه پذیرش+ متن مقاله که با سربرگ کنفرانس چاپ شده باشد+ فایل آنها روی سی دی + امضاء استاد محترم راهنما و مدیر محترم گروه در فرم تعیین ارزش مقاله ؛ همه را آماده کرده و در یک نوبت به پژوهش دانشکده مراجعه می کنید. 

موفق باشید 

شادان حجتی ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۱
با سلام و وقت بخیر دانشجوی ارشد مدیریت مالی ورودی 94 هستم لطفا درخصوص ثبت پایان نامه در سامانه ایران داک راهنمایی کنین که آیا این فرآیند اجباری هست یا نه
پاسخ مدیر سایت ۰۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۷

باسلام 

 

طبق بخشنامه شماره  178382/140  مورخ  95/11/25  در واحد تهران مرکزی نیازی به ثبت پروپوزال و پایان نامه در ایرانداک نمی باشد. 

این بخشنامه در همین سایت ، صفحه پژوهش ،  بخش سوم صورتجلسات تصویب پروپوزال آورده شده است. 

اما دانشجویان می توانند جهت اخذ پیشینه تحقیق از ایرانداک اقدام نمایند. 

موفق باشید.

الناز ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۷
سلام وقت بخیر من روز ۵ام همه مدارک جهت دفاع رو به دفتر پژوهش تحویل دادم و منتظر صادر شدن کد هستم الان چند روزه که میگذره و توی کانال چیزی ندیدم و دانشگاه شماره تماسی نداره، تا چند روز باید صبر کنم لطفا راهنماییم کنین؟
پاسخ مدیر سایت ۰۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

باسلام 

برای پیگیری زود است . برای تمام فرمهایی که تحویل پژوهش می شود ؛ به نوبت کد شناسایی اخذ شده و نسبت به تعیین داور اقدام می شود. بعداز انجام گردش کار داخلی این دفتر ، مراتب  اطلاع رسانی  خواهد شد. ان شا الله 

توصیه می شود در این بازه زمانی کار پاورپوینت خود را نهایی نمائید.

موفق باشید. 

ali ۰۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۷
باسلام من درمورد نمره پایان نامه سوال داشتم برای ورودی های ۹۵ برای گرفتن گرید عالی نمره کامل پایان نامه و چاپ یک مقاله کنفرانسی داخلی کفایت میکنه توضیح کامل میفرمایید لطفا ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۸:۴۲

باسلام

فرض بر این که شما روز دفاع نمره کامل (16) گرفتید.  (2) نمره هم طبق فرم ارزیابی دفتر پژوهش (که یکی از فرمهای روز دفاع می باشد) به نمره روز دفاع اضافه خواهد شد.

( 0 تا   2 ) نمره به مقاله تعلق دارد. طبق بخشنامه  70/3786   مورخ 96/1/28 که قبلاً در سایت نیز اطلاع رسانی شده است؛ درجه عالی فقط به پایان نامه هایی تعلق می گیرد که دارای پذیرش یا چاپ حداقل یک مقاله مستخرج از پایان نامه در یکی از مجلات معتبر داخلی (وزارتین) یا بین المللی با رعایت تمام موارد اعلام شده قبلی باشد. بنابراین چاپ یک یا چندین مقاله خارج از این دستورالعمل (کنفرانسی ؛ ترویجی ) شامل دریافت دو نمره و درجه عالی نخواهد شد.

لینک بخشنامه جهت مطالعه( کلیک کنید)

موفق باشید.

علی ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۷:۴۶
با سلام . من قبل از تعطیلات حدود 20 تیر پروپوزال خودم رو تحویل دادم . چه زمانی نتیجه تصویب آن اعلام خواهد شد ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۲

باسلام

طبق اعلام همکاران دفتر تصویب پروپوزال، تعدادی لیست در صفحه اصلی سایت انتهای صفحه منوی جلسات پروپوزال اعلام شده است. آنها را ملاحظه نمائید. درصورتی که اسم شما در آن لیست ها نمی باشد؛ به کمیته تصویب مراجعه نمائید.

موفق باشید

مجتبی ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰
باسلام و احترام دانشجوی ارشد مدیریت دولتی هستم. عناوین پیشنهادی خود را جهت تایید در نیمه دوم تیرماه ماه تحویل دانشکده دادم (یک هفته قبل از جابجایی دانشکده) اما تاکنون نتیجه اعلام نشده. از کجا باید پیگیری کنم.
پاسخ مدیر سایت ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۴

باسلام

طبق اعلام همکاران دفتر تصویب پروپوزال، تعدادی لیست در صفحه اصلی سایت انتهای صفحه منوی جلسات پروپوزال اعلام شده است. آنها را ملاحظه نمائید. درصورتی که اسم شما در آن لیست ها نمی باشد؛ به کمیته تصویب مراجعه نمائید.

موفق باشید

علی مؤیدنیا ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۸
با سلام ، لطفا ممکنه بفرمایید جلسه تصویب پروپوزال ها چه زمانی خواهد بود ؟ بنده پروپوزال خود رو از تاریخ بیست تیر ماه تحویل کمیته تصویب پروپوزال داده ام . بفرمایید چه زمانی اطلاع رسانی هم خواهد شد . آخرین اطلاع رسانی مربوط به 13 تیر بوده است . ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۵

باسلام

طبق اعلام همکاران دفتر تصویب پروپوزال، تعدادی لیست در صفحه اصلی سایت انتهای صفحه منوی جلسات پروپوزال اعلام شده است. آنها را ملاحظه نمائید. درصورتی که اسم شما در آن لیست ها نمی باشد؛ به کمیته تصویب مراجعه نمائید.

موفق باشید

روز دفاع ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۰
سلام خانم بهرامی وقتتون بخیر لطفا روز دفاع رو مشخص کنید تو تلگرام به ایدیتون پیغام دادم ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۷

باسلام 

اگر در شبکه های مجازی به خانم بهرامی مدیر پژوهش ؛ پیام دادین حتماً به شما جواب داده اند. 

موفق باشید.

مهدی ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۲
با سلام و احترام خسته نباشید ببخشید من دانشجوی دکتری پژوهش محور سال 94 هستم، خواستم ببینم زمان انتخاب واحد ترم جدید برای ورودی دکتری ما دقیقا کی است؟ ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۹

باسلام 

این بخش جهت مطرح کردن سوالات پژوهشی است. با این حال در پاسخ باید عرض کنم که بهتر است به کارشناسان محترم گروه خود مراجعه نمائید. 

موفق باشید

 

فاطمه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۱
من روز اول شهریور برای آمادگی دفاع با فرم لازم آمدم که پژوهش گفت باکس استاد پراست و باید انتخاب واحد کنم و تمدید پایان نامه انجام دهم. الان با توجه به انجام انتخاب واحد باید چی کار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۱

باسلام 

بعد از انجام انتخاب واحد و تمدید پایان نامه؛ با همان فرم آمادگی دفاع + فرم الف و پروپوزال + کارنامه که نیمسال اول 97-98 در آن ثبت نهایی شده باشد؛  اول مهر ماه به دفتر پژوهش مراجعه نمائید. 

موفق باشید 

الهه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۷
با سلام درمورد ارائه فرم عناوین پروپوزال آیا باید عنوان با مقاله بیس یکی باشد ؟ و جامعه تحقیق را نیز از الان مشخص کنیم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۴

باسلام 

ممکن است عنوان پیشنهادی با مقاله بیس یکی نباشد؛ اما همراستا و برگرفته از مقاله بیس باشد. 

بهتر است از همین ابتدا جامعه تحقیق را مشخص و ذکر نمائید.

با این حال توصیه می شود که به مدیر محترم گروه خود مراجعه نمائید. 

موفق باشید.

مهدی ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۳
با سلام خدمت شما من دانشجوی رشته مدیریت دولتی مقطع کارشناسی ارشد هستم در تاریخ 97/06/21دفاع کردم ودر جلسه دفاع نمره من 18اعلام شد .آیا این مطلب صحت داره که افرادی که درجلسه دفاع از هیات داوران بالاترین نمره و نمره 18اخذ میکنن باید الزاما از پایان نامه شون مقاله واکسپت وسابمیت ارایه بدن وحق انصراف از مقاله رو ندارن؟
پاسخ مدیر سایت ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۰

باسلام 

به اطلاع می رساندکه نمره پایان نامه از  16 می باشد. به فرض این که دانشجویان روز دفاع از اساتید خود نمره کامل (16) را اخذ نمایند، 2 نمره طبق فرم ارزیابی دفتر پژوهش نیز به دانشجویان تعلق می گیرد. بنابراین نمره نهایی 18 خواهد شد. ان شا الله.... 

اما در مورد مقاله : مقاله برای دانشجویان کارشناسی ارشد اجباری نمی باشد

1- درصورتی که دانشجو بعد از دفاع تمایل به ارائه مقاله نداشته باشد؛ می تواند نسبت به نهایی کردن نمره و ثبت آن در کارنامه و انجام امور فارغ التحصیلی اقدام نماید. 

2- درصورتی که دانشجو بعد از دفاع تمایل به ارائه مقاله داشته باشد؛ می تواند طبق فرم تعیین ارزش مقاله ؛ نسبت به چاپ یا پذیرش مقاله خود اقدام نموده ؛ مستندات لازم را تحویل دفتر پژوهش دهد؛ پس از بررسی و اختصاص نمره ؛ میزان نمره دریافتی که تا سقف 2 نمره است به نمره  اخذ شده قبلی اضافه شده ؛ سپس دانشجو نسبت به نهایی کردن نمره و ثبت آن در کارنامه و انجام امور فارغ التحصیلی اقدام نماید. 

موفق باشید.

مهدی ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۴
ممنون از پاسختون پس اینکه گفته میشه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 95 در صورت اخذ نمره کامل درجلسه دفاع باید الزاما مقاله بدهند صحت نداره ؟ من دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی ورودی 95هستم.ودر جلسه دفاع به من نمره کامل داده شد با 2نمره پژوهش 18شدم.پس این جمله که گفته میشه چون شما نمره کامل گرفتید الزاما باید سابمیت یا مقاله بدید مفهومش چیه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۰

باسلام 

بله . همانطور که در پاسخ قبلی اعلام شد؛ اصلا ارائه مقاله ( چه سابمیت ؛ چه پذیرش) برای دانشجویان کارشناسی ارشد الزامی نمی باشد. 

اگر دانشجویی در مجموع نمره 18 گرفته و تمایلی به ارائه مقاله ندارد؛ می تواند مراجعه کرده و کار ثبت نمره خود را نهایی نماید. 

موفق باشید. 

محمدتقی امیری ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۲
با سلام واحترام لطفا مراحل پس دفاع پایان نامه وتکمیل پرونده جهت تسویه حساب را بفرمایید وبا توجه به عدم شروع بکار قسمت انتشارات دانشکده جهت انجام مراحل فوق راهکار لازم ارائه نمایید. با تشکر97/6/26
پاسخ مدیر سایت ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۴

باسلام

با فرض بر این که جنابعالی دانشجوی کارشناسی ارشد می باشید؛ مراحل بعد از دفاع به شرح ذیل می باشد: 

 

درصورتی که بعد از دفاع، تمایل به ارائه مقاله ندارید؛ نسبت به مراحل زیر اقدام کنید:

اگر روز دفاع برای شما اصلاحاتی را بصورت مکتوب در فرمها نوشته اند و فرم ارزشیابی استاد، روز دفاع تحویل شما شده است؛ ابتدا اصلاحات را انجام می دهید؛ استادی که خواهان انجام اصلاحات شده است؛ آن فرم را امضاء نموده و می نویسد که " اصلاحات مورد تائید می باشد و تاریخ می زند". این فرم را به پژوهش برمی گردانید.

در هر صورت با اصلاحات یا بدون اصلاحات، نسبت به تهیه یک عدد سی دی طبق دستورالعمل داده شده از پایان نامه اقدام می کنید. این سی دی  شامل یک فایل نهایی شده  pdf و word  فرم ب  - مطابق نمونه در سایت ؛ صفحه دفتر پژوهش می باشد. لطفاً توجه نمائید که متن چکیده در فرم ب بصورت عکس و پی دی اف نباشد. در خصوص نسخه مربوط به اساتید؛ با ایشان صحبت کنید. واحد انتشارات هنوز در دانشکده مستقر نشده است؛ لذا می توانید به هر انتشاراتی مراجعه کنید؛ دستورالعمل تهیه سی دی را به ایشان بدهید و عین همان اقدام نمائید.
 

 در صورتی که بعد از دفاع ، تمایل دارید مقاله ارائه دهید ؛ نسبت به مراحل زیر اقدام کنید:

 از تاریخ روز دفاع؛ به مدت یکسال مهلت دارید تا نامه پذیرش خود را ارائه کنید. (باتوجه به توضیحات کارشناسان روی فرم تعیین ارزش مقاله و دستور العمل های موجود در آن زمان)  بعد از اینکه نمره نهایی لحاظ شد؛ نسبت به مراحل بعدی اقدام می کنید. تا زمانی که مقاله را ارائه نکرده اید؛ نمی توانید سی دی پایان نامه را تحویل داده و تسویه حساب کنید. دراین فاصله یکسال، نیازی به واریز وجه و تمدید واحد پایان نامه نیست.

 می توانید اصلاحاتِ مکتوب احتمالی و مقاله (درصورت تمایل) و سی دی تسویه حساب را در یک روز به پژوهش تحویل دهید تا از مراجعات و رفت و آمد مکرر جلوگیری شود. این دفتر به شرط برقراری اینترنت و شبکه داخلی دانشکده همه روزه فرایند تسویه حساب را انجام خواهد داد. عملاً با امضاء دفتر پژوهش و سایت و کتابخانه در فرم تسویه حساب؛ کار شما با حوزه پژوهش تمام می شود و انجام مابقی امور با حوزه فارغ التحصیلان خواهد بود.

 تاریخ فراغت از تحصیل شما نیز روز دفاع می باشد.

این گردش کاری است که درحوزه پژوهش انجام خواهید داد. اما این که کار شما در حوزه آموزش(فارغ التحصیلان) چقدر  طول بکشد؛ بسته به مسائل آموزشی و تکمیل بودن پرونده و ریز نمرات و مدرک کارشناسی و تائیدیه تحصیلی و ... دارد که دفتر پژوهش اطلاع چندانی از این امور ندارد. 

موفق باشید. 

کامران ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۳
با سلام واحترام در دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی دروس مبانی سازمان مدیریت ومبانی مدیریت دولتی برای دانشجویان با رشته کارشناسی غیر مرتبط به عنوان پیش نیاز مطرح شده است.مدرک کارشناسی اینجانب مدیریت صنعتی است این پیش نیازها شامل بنده هم میشود؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۷

باسلام 

این بخش جهت مطرح کردن سوالات در حوزه پژوهش بوده و این دفتر درخصوص مورد مطرح شده اطلاعاتی ندارد. پیشنهاد می شود دراین خصوص با مدیریت / کارشناسان  محترم گروه  خود صحبت کنید. 

موفق باشید.