اطلاعیه های دفتر پژوهش

۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۸۵۰
دانشجویان سایر واحدها، در خصوص نحوه اجرای بخشنامه ها و ... باید به واحد خود مراجعه نمایند. چرا که حسن اجرای بخشنامه ها بر عهده روسا و معاونین ومسئولین در هر واحد واگذار شده است.
اطلاعیه های دفتر پژوهش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معرفی همکاران دفتر پژوهش دانشکده 

معرفی کتابخانه 

 

 

 

******************************

بخش اول : اطلاعیه های مهم و فوری 

 

1-دانشجویان گرامی مقطع دکتری - پژوهش محور 

فایل گزارش دوره ای

 

2- دانشجویان دکترا که پروپوزال ایشان 95و ماقبل تصویب شده است 96/11/13

 

3- تکمیل ظرفیت اساتید جهت دفاع از پایان نامه تا پایان نیمسال دوم  96-97 

 

4- دانشجویان دکتری پژوهش محور 

 

5- ارسال فرم گزارش دوره ای تمامی دانشجویان ارشد و دکترا97/1/26

فایل فرم گزارش دوره ای ارشد 

فایل فرم گزارش دوره ای دکترا

 

6- دانشجویان آماده دفاع از پایان نامه 

با عنایت به اینکه سر رسید تصویب پروپوزالِ تعداد 74 نفر از دانشجویان، آخر فروردین ماه خواهد بود، درصورتی که آماده دفاع از پایان نامه می باشید؛ نهایتاً سه روز کاری پیش از سر رسید خود؛ با مدارک خواسته شده به این دفتر مراجعه نمائید. 97/1/19 

 

 

*******************************

بخش دوم :  امور مربوط به پایان نامه و پروپوزال کارشناسی ارشد ودکتری

 

دفاع در نیمسال دوم  96-97     96/11/12

فرم آمادگی دفاع در نیمسال دوم 96-97        96/11/24

نکات مهم واجمالی بخشنامه ها ودستور العمل های مقطع دکتری 

آئین نامه های دکتری پژوهش محور

بخشنامه های دکتری پژوهش محور

نحوه انتخاب واحد پایان نامه دکتری پژوهش محور

مدارک دکتری پژوهش محور

بخشنامه فرصتهای مطالعاتی

مقاله گروههای صنعتی ، بازرگانی و مالی 

راهنمای گردش کار مقطع دکتری    96/8/3

افزایش فرصت ارائه مقاله تسویه حساب دانشجویان دکتری تخصصی  96/9/4

راهنمای گردش کار مقطع کارشناسی ارشد     96/8/3

نویسنده اول / نویسنده مسئول مقالات

ساختار نگارش مقاله

کتابخانه دیجیتال / ایمیل آکادمیک

درخواست ایمیل آکادمیک          ict.iauctb.ac.ir     

همکاری استادان خارج از کشوردر پایان نامه ها

دسترسی به فهرست نشریات علمی کشور

بخشنامه در خصوص مقالات ؛ تسهیلات تشویقی ؛ کسب نمره برای تحصیلات تکمیلی ؛ مجوز دفاع از رساله دکتری  و تسویه حساب 95/1/26

پیوست 1

پیوست 2

پیوست 3

پیوست 4

پیوست 5

پیوست 6

پیوست 7

پیوست 8

 

راهنمای مقاله نویسی - ارسالی از خانم دکتر صالح

برخی نکات مهم درخصوص مقالات

برخی نکات مهم درخصوص تشویق / نمره مقالات 

آئین نامه جدید تشویق مقالات

تشویق مقاله/ نمره

تشویق مقاله 

فرم تعهد تشویق مقالات

فرم تشویق مقاله

انتخاب استاد خارج از مجموعه دانشکده مدیریت فاقد کد شناسایی

فرم انتخاب استاد خارج از مجموعه دانشکده 

لیست اسامی اساتید دانشکده مدیریت جهت پایان نامه

پروپوزالهای گروه دولتی قبل از نگارش

پروپوزالهای گروه دولتی ، اجرایی و مالی

اخذ پیشینه تحقیق برای پروپوزالها - قبل از ارائه در جلسات

کتابخانه الکترونیک / نرم افزار سیمرغ

فرم معرفی نامه به کتابخانه های کشور 

تغییر عنوان برخی کلمات در پایان نامه 

فرم تغییر عنوان 

عدم نیاز دانشکده به نسخه صحافی پایان نامه 

دستور العمل نگارش پایان نامه 

رشته ها و گرایش های مدیریت به انگلیسی

مراحل بعد از دفاع 

راهنمای تهیه سی دی از پایان نامه 

نمونه روی جلد سی دی پایان نامه 

فرمهای مورد نیاز دکتری 96/7/23 

فرمهای مورد نیاز کارشناسی ارشد  96/6/12

مدارک مورد نیاز برای اساتید خارج از مجموعه اعضای هیات علمی دانشکده بابت دفاع    96/9/13

شیوه ارزیابی پژوهشی و آموزشی پایان نامه ها / ورودی 95 به بعد

متمم اصلاحی پرداخت  تسهیلات  به شرکت کنندگان در همایش های بین المللی داخل کشور 

روش ارزیابی کیفی رساله های دکتری تخصصی 96/4/27

ساماندهی امور دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی 96/4/31

 

 

لیست شماره تلفن های مورد نیاز دانشکده 

ساعت کاری دانشکده

 

****************************

بخش سوم : صورتجلسات تصویب پروپوزال

 

آرشیو لیست صورتجلسات تصویب پروپوزال در سال 96

 

لیست جلسات تصویب پروپوزال در اسفند 95

لیست پروپوزال گروه مدیریت بازرگانی

لیست پروپوزال گروه مدیریت دولتی 

لیست پروپوزال گروه مدیریت صنعتی

لیست جلسات تصویب پروپوزال در اردیبهشت 96

لیست پروپوزال گروه مدیریت بازرگانی

لیست پروپوزال گروه مدیریت دولتی 

لیست پروپوزال گروه مدیریت صنعتی 

لیست پروپوزال گروه مدیریت بازرگانی دکترا

لیست پروپوزال گروه مدیریت دولتی دکترا

لیست جلسات تصویب پروپوزال در خرداد 96

لیست پروپوزال گروه مدیریت بازرگانی 

لیست پروپوزال گروه مدیریت دولتی 

لیست پروپوزال گروه مدیریت صنعتی 

لیست پروپوزال گروه مدیریت بازرگانی دکترا

لیست پروپوزال گروه مدیریت دولتی دکترا

لیست پروپوزال گروه مدیریت صنعتی دکترا

لیست جلسات تصویب پروپوزال در تیر 96

لیست پروپوزال گروه مدیریت بازرگانی

لیست جلسات تصویب پروپوزال در مرداد 96

لیست پروپوزال گروه مدیریت بازرگانی دکترا

 
لیست جلسات تصویب پروپوزال در  مهر 96
لیست جلسات تصویب پروپوزال در  آبان 96
لیست جلسات تصویب پروپوزال در  آذر 96

لیست پروپوزل گروه مدیریت بازرگانی ارشد

لیست پروپوزال گروه مدیریت دولتی دکترا 

لیست پروپوزال گروه مدیریت دولتی ارشد 

لیست پروپوزال گروه مدیریت صنعتی دکترا 

لیست پروپوزال گروه مدیریت صنعتی ارشد

لیست جلسات تصویب پروپوزال در  بهمن 96

 

 

 

97/1/22

با توجه به این که لیست آخرین جلسات تصویب پروپوزال در مورخه 96/12/14 از طرق مختلف سایت دانشکده و کانال تلگرام، اطلاع رسانی شده؛ اما هنوز تعدادی از دانشجویان؛ پروپوزال خود را از این دفتر تحویل نگرفتند!
لذا دانشجویان ذیل در اسرع وقت به پژوهش مراجعه کنند. قطعاً تبعات تاخیر در این امر متوجه دانشجو خواهد بود.

مهدی سیدی دهخوارقانی
حامد ذاکری
فاطمه محمد پور تازه قشلاق
سحر کیا
نگین حیدریان
فرخ زاد درویشعلی گونائی
فاطمه ساسانی
سمیرا اکبری
محمد حسین جعفر
حمید عابدی
فاطمه محمودلو اندریان
محمدرضا حایری پور 
عاطفه حسنوند 
محمد زاغی
مریم سالمی
اسمعیل نوبخت
اکرم عباس پور 
علی شهرابی فراهانی 
حسام خاضعین
نازنین حاتمی
سید علی حسینی
یاسر خلیلی مهدیرجی
نیلوفر اسدیان فعلی
میترا جوانمرد تازه آبادی
داود نورانی
محمد علیزاده نائینی
آزاده حسینی
میلاد زربافی
محمد حسن درویش
وحید عظیمی
فهیمه جولا
محمد مستمع
مهدی عامری شهرابی
رامین وطنخواه
مجتبی حیدری
لادن درویشی 
شادیه صادقی


دفتر پژوهش

 

 

دانشجویان گرامی دستور العمل پروپوزال و زمانبندی های سال 97 را ملاحظه کنید: 

 

زمان بندی جلسات تصویب پروپوزال در سال 97 

                                              

عدم ثبت پروپوزال در ایرانداک

 

 

********************************

بخش چهارم : دفاع از پایان نامه

 

*  نحوه اطلاع رسانی اخذ کد شناسایی برای پایان نامه ها 

 

*  لیست اخذ کد شناسایی برای دانشجویان کارشناسی ارشد ودکتری 

در نیمسال دوم 96- 97 

لیست 1 اسامی دانشجویان که برای ایشان کد شناسایی پایان نامه اخذ شده است   96/11/25

لیست 2 اسامی دانشجویان که برای ایشان کد شناسایی پایان نامه اخذ شده است 96/11/28

لیست 3 اسامی دانشجویان که برای ایشان کد شناسایی پایان نامه اخذ شده است 96/12/2

لیست 4 اسامی دانشجویان که برای ایشان کد شناسایی پایان نامه اخذ شده است 96/12/7

لیست 5 اسامی دانشجویان که برای ایشان کد شناسایی پایان نامه اخذ شده است  96/12/12

لیست 6 اسامی دانشحویان که برای ایشان کد شناسایی پایان نامه اخذ شده است  96/12/20

لیست 6 اسامی دانشجویان که برای ایشان کد شناسایی پایان نامه اخذ شده است 97/1/20

لیست 7 اسامی دانشجویان که برای ایشان کد شناسایی پایان نامه اخذ شده است 96/1/27

لیست 8 اسامی دانشجویان که برای ایشان کد شناسایی پایان نامه اخذ شده است  97/2/2

 

 

 

 

*  لیست زمان بندی جلسات دفاع در نیمسال دوم 96 - 97 

 

دانشجویان گرامی  در ساعت اقامه نماز؛ از برپایی جلسه دفاع خودداری فرمائید. 

 

طبق بخشنامه معاونت محترم پژوهش، از این پس لازم است دانشجویانی که کد شناسایی اخذ کرده و داور نیز برایشان تعیین شده است؛ 10 تا 15 روز کاری قبل از تاریخ جلسه دفاع؛ با دردست داشتن فرمهای تکمیل شده روز دفاع، جهت ثبت به پژوهش مراجعه نمایند. ایشان طی بخشنامه ای جدولی تهیه و ارسال نموده اندکه می بایست در چهارشنبه آخر هر هفته لیست دفاعیات آینده جهت تائید نهایی به آن معاونت محترم ارسال شود. لطفاً از همین آغاز ترم موضوع را لحاظ فرمائید.

درضمن همانطور که قبلاً برای دانشجویان مقطع دکترا اعلام شده بود، به جهت انجام مکاتبه و اعزام یک نفر ناظر از خارج از دانشکده؛ این بازه زمانی بین 20 تا 25 روز کاری در نظر گرفته شده است.  96/11/24

 

شرح مقررات برای برپایی جلسات دفاع   96/9/6

راهنمایی جهت تهیه پاور پوینت - ارسالی از دکتر صیاد 

نمودار دفاعیات نیمسال اول 96-97

 

********************************

بخش پنجم : مقالات و  لیست نشریات نامعتبر

 

بخشنامه در خصوص مقالات ؛ تسهیلات تشویقی ؛ کسب نمره برای تحصیلات تکمیلی ؛ مجوز دفاع از رساله دکتری  و تسویه حساب 95/1/26

 

جهت رویت آخرین لیست های موجود در خصوص مجلات معتبر و نامعتبر لازم است به صفحه های زیر مراجعه نمائید:

 

دانشگاه آزاد اسلامی - سازمان مرکزی

https://www.iau.ac.ir/   

سامانه ارزیابی نشریات

 http://eval.journals.iau.ir /

 

فهرست مجلات و وب سایتهای معتبـر و نـامعتبـر 

 

وزارت علوم و تحقیقات و فناوری دفتر برنامه ریزی و سیاستگذاری پژوهشی

 
  • یادآور می شود که لازم است به وضعیت انتشار نیز، توجه نمائید. نشریاتِ به روز به رنگ سبز ؛ نشریات در وضعیت هشدار به رنگ زرد و نشریات با تاخیرِ انتشار به رنگ قرمز مشخص شده اند. لذا از ارسال مقاله برای نشریاتی که به رنگ زرد هستند؛ خودداری نمائید.  چرا که به زودی به نشریات قرمز یا همان لیست سیاه (  black list  )  تبدیل خواهند شد. 

 

*********************************

دانشجویان گرامی با صدور بخشنامه ای جدید یا تغییراتی در فرمها ودستور العملها؛ این اطلاعیه ها نیز به روز می شوند. توصیه می شود حداقل هفته ای یکبار جهت روئیت و اطلاع از جدید ترین بخشنامه ها به آدرس سایت دانشکده مراجعه نمائید. 

 

دفتر پژوهش دانشکده مدیریت             t.me/pajoheshmanagement

آخرین به روز رسانی  97/2/2   دفتر پژوهش  

 

 

 

 

 

کلید واژه ها: اطلاعیه های دفتر پژوهشدانشکده مدیریتتهران مرکزی