اطلاعیه ها و بخشنامه ها ی دفتر پژوهش مربوط به اساتید محترم دانشکده

۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۰۴۱
اطلاعیه ها و بخشنامه ها ی دفتر پژوهش مربوط به اساتید محترم دانشکده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشنامه ها و اطلاعیه ها مربوط به اساتیدمحترم دانشکده مدیریت 

 

 

آخرین به روز رسانی 26/3/99

 

 

انجام امور پژوهشیار کارشناسی ارشد ودکترا 

عکس 1 ارشد 

عکس 2 ارشد 

عکس 3 دکترا 

عکس 4 دکترا 

عکس 5 دکترا 

خلاصه عکس ها : انجام مرحله 1 تا زمان تصویب پروپوزال مربوط به مدیران محترم گروههاست 

 

*************************

99/2/13

اساتید گرامی باسلام

براساس بخشنامه واصله وتغییرات ایجاد شده در نحوه اخذکد شناسایی، به استحضار می رساند تمامی دانشجویان (ارشد ودکترا) که تاریخ تصویب پروپوزال ایشان قبل از اردیبهشت  98 می باشد. لازم است که مراحل زیر را طی کنند:

الف) ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه پژوهشیار به آدرس:

  http:s//ris.iau.ac.ir

نکته مهم:    در فرایند ایجاد حساب کاربری از دانشجویان سوالی بصورت زیر پرسیده می شود:

آیا تاریخ تصویب پیشنهاده(پروپوزال) شما در گروه آموزشی/ واحد دانشگاهی قبل از 1/2/98 است و همچنین تا تاریخ 1/2/99 کد پایان نامه / رساله از سامانه کدینگ سازمان مرکزی دریافت نکرده اید؟

باید پاسخ بله به این پرسش بدهید تا فرایند کارشما در سامانه از دانشجویان دیگر متمایز شود.

 

ب) انتخاب استاد (فقط راهنما برای کارشناسی ارشد)  / راهنما و مشاور (برای دکترا)

ج) ثبت و تکمیل پروپوزال توسط دانشجو (مرحله 1) :

ارشد: فعالیت های شما- پروپوزال / پایان نامه غیرپزشکی ارشد- ارسال پایان نامه / رساله / انجام کار و خاتمه و ارسال کار.

دکترا: فعالیت های شما- پروپوزال / رساله غیرپزشکی دکتری ارسال پایان نامه/ رساله / انجام کار و خاتمه و ارسال کار.

 

*************************

99/2/10

 

اساتید گرامی در صورتی که در صفحه ظرفیت خود، عدد صفر یا منفی ملاحظه می کنید؛ مراتب را به اینجانب اطلاع دهید. 

مهلت انجام این کار تا شنبه (سیزدهم اردیبهشت ماه) می باشد. 

بهرامی

 

***********************

99/2/6

قابل توجه دانشجویان دکترا

ساکن تهران

به استحضار می رساند طبق دستورالعمل صادره، امکان برپایی جلسات پروپوزال (مراجعه و هماهنگی با مدیران محترم گروه)، پیش دفاع و دفاع (مراجعه به پژوهش) به صورت حضوری امکانپذیر می باشد.

شرایط لازم:

  • فعلاً فقط دانشجویان مقطع دکترا و ساکن تهران

- رضایت کامل همه اساتید محترم راهنما- مشاور- داور مبنی بر حضور در دانشکده

- رعایت کامل بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی

- بدون حضور همراه

- بدون پذیرایی ( هم بعلت رعایت بهداشت و هم ماه مبارک رمضان)

  • در صورتی که برای دانشجویان دکترا ساکن خارج از تهران، دستور العملی صادر شود؛ مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

درخصوص دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد؛ به محض دریافت بخشنامه؛ مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

 

*************************

تنظیم تعداد جلسات دفاع اساتیددر یک ترم 

پرداخت مرحله دوم حق الزحمه پایان نامه ها

بخشنامه پرداخت مرحله دوم حق الزحمه 

اختصاص تمامی ظرفیت (باکس) به دانشکده 

راه اندازی مجلات علمی - پژوهشی 

راه اندازی مجلات علمی - پژوهشی 1

راه اندازی مجلات علمی - پژوهشی 

تسلط به زبان انگلیسی برای شرکت کنندگان در کنفرانسهای خارجی

عدم چاپ مقاله در فصلنامه ها و ژورنالهای میان رشته ای 

متمم اصلاحی پرداخت تسهیلات به شرکت کنندگان در کنفرانس ها

آئین نامه جدید طرح ها

شاخص هایی برای شناسایی مجلات تقلبی

فهرست کنفرانسهای معتبر خارج از کشور

شرکتهای دانش بنیان

آئین نامه ایجاد مراکز تحقیقاتی

حمایت از اختراعات

فرصت های مطالعاتی

مراکز رشد

چاپ کتاب 1

چاپ کتاب 2

افزایش مبلغ حق الزحمه سخنرانی های علمی در دانشکده 

آئین نامه چگونگی تشکیل و فعالیت های مراکز پژوهشی 

پیوست 1

پیوست 2

پیوست 3

پیوست 4

پیوست 5

پیوست 6

پیوست 7

بخشنامه دکتری پژوهش محور

آئین نامه دکتری پژوهش محور 

فرم پیشنهادی طرح تحقیق دکتری پژوهش محور

 

آئین نامه جدید تشویق مقالات

تشویق مقاله / نمره پایان نامه

تشویق مقاله

فرم تعهد ارائه تشویق مقاله

فرم تشویق مقاله

بخشنامه درخصوص مقاله/ تشویقی/ نمره پایان نامه / رساله ....

پیوست 1

پیوست 2

پیوست 3

پیوست 4

پیوست 5

پیوست 6

پیوست 7

پیوست 8

جهت دسترسی و مشاهده لیست های نشریات معتبر و نامعتبر می توانید به آدرس های زیر مراجعه نمایند:

سامانه ارزیابی نشریات

http://eval.journals.iau.ir/

وزارت علوم و تحقیقات و فناوری : دفتر برنامه ریزی و سیاستگذاری پژوهشی

یادآور می شود که لازم است به وضعیت انتشار نیز، توجه نمائید. نشریاتِ به روز به رنگ سبز ؛ نشریات در وضعیت هشدار به رنگ زرد و نشریات با تاخیرِ انتشار به رنگ قرمز مشخص شده اند. لذا از ارسال مقاله برای نشریاتی که به رنگ زرد هستند؛ خودداری نمائید.  چرا که به زودی به نشریات قرمز یا همان لیست سیاه (  black list  )  تبدیل خواهند شد. 

ثبت نام اساتید در سامانه گوگل اسکولار

راهنمای ثبت نام گوگل اسکولار

تاکید مجدد : ثبت نام در سامانه گوگل اسکولار 96/8/23

نحوه آدرس دهی اساتید جهت ثبت نام در سامانه گوگل اسکولار

ظرفیت راهنما مشاور داور    96/8/17

آیین نامه مجاز تعداد راهنما مشاور داور   96/8/17

ساماندهی امور داوری پایان نامه ها 96/4/27 

یادآوری مجدد جهت تنظیم تعداد جلسات دفاع در یک روز  96/11/13

روش ارزیابی کیفی رساله های دکتری تخصصی 96/4/27

ساماندهی امور دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی 96/4/31

سامانه جدید سایت شخصی اعضای هیات علمی  96/6/26

نمودار دفاعیات انجام شده در نیمسال دوم 95- 96

اعلام مقالات و تالیفات اساتید محترم 

****************************

پذیرایی در جلسه دفاع : طبق اعلام دفتر حراست ؛ معاونت محترم پژوهش و دستور ریاست محترم دانشکده ، به اطلاع می رساند که پذیرایی در جلسه دفاع ممنوع بوده و دادن هرگونه هدیه و کادو به هر نحو در جلسات دفاعیه تخلف محسوب می گردد. عدم رعایت این امر ، باعث لغو و باطل شدن جلسه می شود.

*******************

معاف مالیاتی شاهد جانبازان،  آزادگان و رزمندگان  96/11/19

***********************

معاونت محترم پژوهش طی بخشنامه ای ابلاغ کرده اند که دانشجو پس از اخذ کد شناسایی و کسب مجوز دفاع و تعیین داور باید جلسه دفاع خود را حداقل برای 10 الی 15 روز آینده  مشخص و به دفتر پژوهش دانشکده اعلام نماید. ایشان در این خصوص جدولی تهیه و ارسال کرده اند که چهارشنبه هر هفته باید لیست دفاعیات آینده به صورت هفتگی برای تائید به دفتر ایشان ارسال شود.  مراتب جهت استحضار ارسال می شود. 96/11/24

 

**********************

اساتید گرامی باسلام 

از اساتید محترم دانشکده جداً تقاضا می شود از اختصاص ظرفیت (باکس) خود به سایر واحدها و دانشکده ها ؛ خودداری فرمایند. طبق بخشنامه؛ و با توجه به تعداد دانشجو، اولویت باکس شما با دانشکده مدیریت می باشد.  97/4/1

********************

آدرس دهی مقالات برگرفته از پایان نامه    97/4/4

 

***********************

اساتید گرامی 

دو نکته در خصوص جلسات دفاع یادآوری می شود: 

1-  حضور به موقع هر سه استاد و دانشجو، جهت برپایی جلسه الزامی است. 

2-  طبق بخشنامه  140/127463 مورخ 94/8/12  که قبلاً  هم در کانال هم در سایت دانشکده اطلاع رسانی شده است، در یک روز بیش از 4 جلسه دفاع هماهنگ نفرمائید. چرا که حق الزحمه آن، توسط دفتر معاونت محترم پژوهش، تائید و پرداخت نخواهد شد. 

لطفاً موضوع را لحاظ فرمائید.  با احترام  - بهرامی   98/3/29

***************************

اعلام اعزام به فرصت مطالعاتی اساتید به دانشکده  98/3/30

مشخص نمودن وضعیت راهنما و مشاور پایان نامه اساتید قبل از اعزام به مرخصی 98/3/30

**********************

اساتید گرامی

لطفاً یک نسخه از کتب تالیفی جدید خود، که از سال 1395 به بعد منتشر شده؛ به انضمام فایل اسکن شده رویِ جلد کتاب را به این دفتر تحویل داده ؛ تا در ویترین طبقه هفتم در معرض دید دانشجویان قرار گیرد و فایل آن نیز درسایت دانشکده اطلاع رسانی شود. بهرامی  98/4/13

************************************

به استحضار می رساند گواهی مربوط به کارگاه آموزشی ارتقاء اعضای هیات علمی مشروحه ذیل توسط دفتر هیات علمی صادر شده است. اساتید محترم می توانند به کارشناسان گروه خود مراجعه فرمایند. خانم ها و آقایان

دکتر حقیقت منفرد / دکتر حق شناس / دکتر جمشیدی  / دکتر ادب  / آقای طبائی زاده / دکتر کاشفی  / دکتر حیدری / دکتر غلامزاده / دکتر نجفی شریعت زاده / دکتر ربیعی / دکتر محمدی / دکتر نوربخش / دکتر معتدل / دکتر کریمی زند / دکتر فتحی / دکتر حنیفی / دکتر زمردیان / دکتر بیات ترک/ دکتر کسرایی / دکتر کولوبندی / دکتر مینویی / دکتر مهری نژاد / دکتر فدوی/ آقای میر میران / دکتر شادنوش / دکتر امیران / دکترمهرمنش / بهرامی 98/5/6

************************

اساتید گرامی باسلام

به استحضار می رساند در خصوص پرداخت کمک هزینه کنفرانس های برو ن مرزی و فرصت مطالعاتی به متقاضیان واجد شرایط، به آگاهی می رساند علاوه بر پرداخت مجوزهای لازم برابر بخشنامه شرکت اعضای هیات علمی دانشگاه در همایش های بین المللی معتبر خارج از کشورکه در فایل بعدی جهت یادآوری ارسال می شود؛ ارائه تصویر ویزای صادره و مهر ورود / خروج به کشور مقصد الزامی است.

فایل بخشنامه سال 93      بهرامی - 98/5/10

 

*****************************

ثبت نام اساتید در سامانه پایش دانشگاه آزاد اسلامی 

***********************

اساتید مدعو - خارج از مجموعه اساتید دانشکده مدیریت - حق التدریس / حق الزحمه  98/7/3

فرم 1

فرم 2

همچنین از اساتید محترم مدعو (خارج از دانشکده مدیریت ) راهنما/ مشاور/ داور/ تقاضا می شود مدارک زیر را به ایمیل دفتر پژوهش جهت پرداخت حق الزحمه دفاع ؛ ارسال نمایند: 

مدارک : 

حکم کارگزینی / تصویر کارت عابر بانک ملی / تصویر کارت شناسایی ملی/ تصویر صفحه اول دفترچه بیمه/ شماره حساب بانک ملی

رزومه / آخرین مدرک تحصیلی/ دو مقاله علمی پژوهشی یا لاتین . 

آدرس ایمیل پژوهش دانشکده مدیریت : 

pajoheshmanagement1@gmail.com

 

**********************************

اساتید گرامی باسلام

طبق بخشنامه واصله؛ آن عده از اساتید گرامی که تاکنون نسبت به ثبت نام در سامانه پایش آزاد؛ اقدام نکرده اند؛ لطفا در اسرع وقت در این خصوص اقدام نمایند. 

با احترام - بهرامی  98/10/2

 

*******************************

کارگاه جهت ارتقاء ویژه دانشیاران 

 

 

*********************

 

دستورالعمل اجرایی حمایت از نشریات دانشگاه آزاد اسلامی  98/11/7

 

***************************


موضوع : برنامه کنفرانس های نیمسال دوم 98-99

اساتیدی که تمایل به برگزاری برنامه "سخنرانی، کنفرانس، نقد کتب و منابع تخصصی، کلاسهای کمک آموزشی و ... در نیمسال جاری (تا قبل از شروع امتحانات) را دارند؛ لطفا ً هرچه سریعتر (حدود 25 روز جلوتر) برنامه خود را به دفتر پژوهش اعلام نموده؛ تا نسبت به انجام هماهنگیها و کسب مجوزهای لازم از ستاد، اقدام مقتضی بعمل آید.

در ضمن لطفاً یک نفر از دانشجویان معتمد خود را به عنوان دستیار به این دفتر معرفی فرمائید. 
پیرو مصوبه شورای پژوهشی به شماره 140/12549 مورخ 96/2/9 درخصوص تسهیلات سخنرانی های علمی اساتید براساس مرتبه های علمی، به استحضار می رساند رقم مالی حق الزحمه از تاریخ 96/2/9 به بعد به شرح ذیل خواهد بود: 

استاد2/500/000 ریال 
دانشیار 2/250/000 ریال 
استادیار 2/000/000 ریال 
مربی  1/750/000ریال 

یادآور می شود که کلاسهای کمک آموزشی مورد نیاز دانشجویان، نیز به شرح زیر می باشد: 

- نحوه پروپوزال نویسی
- روش تحقیق و تنظیم پرسشنامه محقق ساخته
- نحوه نگارش مقالات ISI 
- آشنایی با نرم افزار spss 
- زبان EPT
- آشنایی با نرم افزار اکسل (مالی، ماکرو نویسی)
- آشنایی با نرم افزار متلب
- آشنایی با نرم افزار ایویوز

************************************

 

بخشنامه جدید تشویق مقاله   27/11/98

 

************************************

98/11/28

اساتید گرامی باسلام 

به استحضار می رساند:  

1_ تمامی حق الزحمه پایان نامه های  کارشناسی ارشد و دکترا تا پایان نیمسال اول 98_99،   ( 21 بهمن 98) جهت پرداخت؛ ارسال شده است. 


2_ همچنین ؛ تمامی حق الزحمه های نیمسال دوم 97_98  (اسفند 97 لغایت شهریور 98) نیز پرداخت شده است. در صورتی که پرداختی نداشتید؛ مراتب را به اینجانب اعلام فرمائید. 

با احترام _ بهرامی

 

************************************

 

98/11/23

موضوع : برنامه کنفرانس های نیمسال دوم 98-99

اساتیدی که تمایل به برگزاری برنامه "سخنرانی، کنفرانس، نقد کتب و منابع تخصصی، کلاسهای کمک آموزشی و ... در نیمسال جاری (تا قبل از شروع امتحانات) را دارند؛ لطفا ً هرچه سریعتر (حدود 25 روز جلوتر) برنامه خود را به دفتر پژوهش اعلام نموده؛ تا نسبت به انجام هماهنگیها و کسب مجوزهای لازم از ستاد، اقدام مقتضی بعمل آید.

در ضمن لطفاً یک نفر از دانشجویان معتمد خود را به عنوان دستیار به این دفتر معرفی فرمائید. 
پیرو مصوبه شورای پژوهشی به شماره 140/12549 مورخ 96/2/9 درخصوص تسهیلات سخنرانی های علمی اساتید براساس مرتبه های علمی، به استحضار می رساند رقم مالی حق الزحمه از تاریخ 96/2/9 به بعد به شرح ذیل خواهد بود: 

استاد2/500/000 ریال 
دانشیار 2/250/000 ریال 
استادیار 2/000/000 ریال 
مربی  1/750/000ریال 

یادآور می شود که کلاسهای کمک آموزشی مورد نیاز دانشجویان، نیز به شرح زیر می باشد: 

- نحوه پروپوزال نویسی
- روش تحقیق و تنظیم پرسشنامه محقق ساخته
- نحوه نگارش مقالات ISI 
- آشنایی با نرم افزار spss 
- زبان EPT
- آشنایی با نرم افزار اکسل (مالی، ماکرو نویسی)
- آشنایی با نرم افزار متلب
- آشنایی با نرم افزار ایویوز

با احترام – پژوهش

 

******************************

کلید واژه ها: دانشکده مدیریت تهران مرکزی


( ۱۰ )

نظر شما :