اطلاعیه ها و بخشنامه ها ی دفتر پژوهش مربوط به اساتید محترم دانشکده

۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۲۶۳
اطلاعیه ها و بخشنامه ها ی دفتر پژوهش مربوط به اساتید محترم دانشکده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشنامه ها و اطلاعیه ها مربوط به اساتیدمحترم دانشکده مدیریت 

 

تنظیم تعداد جلسات دفاع اساتیددر یک ترم 

پرداخت مرحله دوم حق الزحمه پایان نامه ها

بخشنامه پرداخت مرحله دوم حق الزحمه 

اختصاص تمامی ظرفیت (باکس) به دانشکده 

راه اندازی مجلات علمی - پژوهشی 

راه اندازی مجلات علمی - پژوهشی 1

راه اندازی مجلات علمی - پژوهشی 

تسلط به زبان انگلیسی برای شرکت کنندگان در کنفرانسهای خارجی

عدم چاپ مقاله در فصلنامه ها و ژورنالهای میان رشته ای 

متمم اصلاحی پرداخت تسهیلات به شرکت کنندگان در کنفرانس ها

آئین نامه جدید طرح ها

شاخص هایی برای شناسایی مجلات تقلبی

فهرست کنفرانسهای معتبر خارج از کشور

شرکتهای دانش بنیان

آئین نامه ایجاد مراکز تحقیقاتی

حمایت از اختراعات

فرصت های مطالعاتی

مراکز رشد

چاپ کتاب 1

چاپ کتاب 2

افزایش مبلغ حق الزحمه سخنرانی های علمی در دانشکده 

آئین نامه چگونگی تشکیل و فعالیت های مراکز پژوهشی 

پیوست 1

پیوست 2

پیوست 3

پیوست 4

پیوست 5

پیوست 6

پیوست 7

بخشنامه دکتری پژوهش محور

آئین نامه دکتری پژوهش محور 

فرم پیشنهادی طرح تحقیق دکتری پژوهش محور

نکات اجمالی و مهم درخصوص تشویق مقاله 

آئین نامه جدید تشویق مقالات

تشویق مقاله / نمره پایان نامه

تشویق مقاله

فرم تعهد ارائه تشویق مقاله

فرم تشویق مقاله

بخشنامه درخصوص مقاله/ تشویقی/ نمره پایان نامه / رساله ....

پیوست 1

پیوست 2

پیوست 3

پیوست 4

پیوست 5

پیوست 6

پیوست 7

پیوست 8

جهت دسترسی و مشاهده لیست های نشریات معتبر و نامعتبر می توانید به آدرس های زیر مراجعه نمایند:

سامانه ارزیابی نشریات

http://eval.journals.iau.ir/

وزارت علوم و تحقیقات و فناوری : دفتر برنامه ریزی و سیاستگذاری پژوهشی

یادآور می شود که لازم است به وضعیت انتشار نیز، توجه نمائید. نشریاتِ به روز به رنگ سبز ؛ نشریات در وضعیت هشدار به رنگ زرد و نشریات با تاخیرِ انتشار به رنگ قرمز مشخص شده اند. لذا از ارسال مقاله برای نشریاتی که به رنگ زرد هستند؛ خودداری نمائید.  چرا که به زودی به نشریات قرمز یا همان لیست سیاه (  black list  )  تبدیل خواهند شد. 

ثبت نام اساتید در سامانه گوگل اسکولار

راهنمای ثبت نام گوگل اسکولار

تاکید مجدد : ثبت نام در سامانه گوگل اسکولار 96/8/23

نحوه آدرس دهی اساتید جهت ثبت نام در سامانه گوگل اسکولار

ظرفیت راهنما مشاور داور    96/8/17

آیین نامه مجاز تعداد راهنما مشاور داور   96/8/17

ساماندهی امور داوری پایان نامه ها 96/4/27 

یادآوری مجدد جهت تنظیم تعداد جلسات دفاع در یک روز  96/11/13

روش ارزیابی کیفی رساله های دکتری تخصصی 96/4/27

ساماندهی امور دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی 96/4/31

سامانه جدید سایت شخصی اعضای هیات علمی  96/6/26

نمودار دفاعیات انجام شده در نیمسال دوم 95- 96

اعلام مقالات و تالیفات اساتید محترم 

****************************

پذیرایی در جلسه دفاع : طبق اعلام دفتر حراست ؛ معاونت محترم پژوهش و دستور ریاست محترم دانشکده ، به اطلاع می رساند که پذیرایی در جلسه دفاع ممنوع بوده و دادن هرگونه هدیه و کادو به هر نحو در جلسات دفاعیه تخلف محسوب می گردد. عدم رعایت این امر ، باعث لغو و باطل شدن جلسه می شود.

*******************

معاف مالیاتی شاهد جانبازان،  آزادگان و رزمندگان  96/11/19

***********************

معاونت محترم پژوهش طی بخشنامه ای ابلاغ کرده اند که دانشجو پس از اخذ کد شناسایی و کسب مجوز دفاع و تعیین داور باید جلسه دفاع خود را حداقل برای 10 الی 15 روز آینده  مشخص و به دفتر پژوهش دانشکده اعلام نماید. ایشان در این خصوص جدولی تهیه و ارسال کرده اند که چهارشنبه هر هفته باید لیست دفاعیات آینده به صورت هفتگی برای تائید به دفتر ایشان ارسال شود.  مراتب جهت استحضار ارسال می شود. 96/11/24

 

**********************

اساتید گرامی باسلام 

از اساتید محترم دانشکده جداً تقاضا می شود از اختصاص ظرفیت (باکس) خود به سایر واحدها و دانشکده ها ؛ خودداری فرمایند. طبق بخشنامه؛ و با توجه به تعداد دانشجو، اولویت باکس شما با دانشکده مدیریت می باشد.  97/4/1

********************

آدرس دهی مقالات برگرفته از پایان نامه    97/4/4

******************************

اساتید گرامی باسلام 

به استحضار می رساند حق الزحمه پایان نامه های دفاع شده تا پایان اسفند ماه 97 تهیه و جهت پرداخت ارسال شده است. مراتب جهت استحضار ارسال می شود. بهرامی  98/3/29

***********************

اساتید گرامی 

دو نکته در خصوص جلسات دفاع یادآوری می شود: 

1-  حضور به موقع هر سه استاد و دانشجو، جهت برپایی جلسه الزامی است. 

2-  طبق بخشنامه  140/127463 مورخ 94/8/12  که قبلاً  هم در کانال هم در سایت دانشکده اطلاع رسانی شده است، در یک روز بیش از 4 جلسه دفاع هماهنگ نفرمائید. چرا که حق الزحمه آن، توسط دفتر معاونت محترم پژوهش، تائید و پرداخت نخواهد شد. 

لطفاً موضوع را لحاظ فرمائید.  با احترام  - بهرامی   98/3/29

***************************

اعلام اعزام به فرصت مطالعاتی اساتید به دانشکده  98/3/30

مشخص نمودن وضعیت راهنما و مشاور پایان نامه اساتید قبل از اعزام به مرخصی 98/3/30

**********************

اساتید گرامی

لطفاً یک نسخه از کتب تالیفی جدید خود، که از سال 1395 به بعد منتشر شده؛ به انضمام فایل اسکن شده رویِ جلد کتاب را به این دفتر تحویل داده ؛ تا در ویترین طبقه هفتم در معرض دید دانشجویان قرار گیرد و فایل آن نیز درسایت دانشکده اطلاع رسانی شود. بهرامی  98/4/13

************************************

به استحضار می رساند گواهی مربوط به کارگاه آموزشی ارتقاء اعضای هیات علمی مشروحه ذیل توسط دفتر هیات علمی صادر شده است. اساتید محترم می توانند به کارشناسان گروه خود مراجعه فرمایند. خانم ها و آقایان

دکتر حقیقت منفرد / دکتر حق شناس / دکتر جمشیدی  / دکتر ادب  / آقای طبائی زاده / دکتر کاشفی  / دکتر حیدری / دکتر غلامزاده / دکتر نجفی شریعت زاده / دکتر ربیعی / دکتر محمدی / دکتر نوربخش / دکتر معتدل / دکتر کریمی زند / دکتر فتحی / دکتر حنیفی / دکتر زمردیان / دکتر بیات ترک/ دکتر کسرایی / دکتر کولوبندی / دکتر مینویی / دکتر مهری نژاد / دکتر فدوی/ آقای میر میران / دکتر شادنوش / دکتر امیران / دکترمهرمنش / بهرامی 98/5/6

************************

اساتید گرامی باسلام

به استحضار می رساند در خصوص پرداخت کمک هزینه کنفرانس های برو ن مرزی و فرصت مطالعاتی به متقاضیان واجد شرایط، به آگاهی می رساند علاوه بر پرداخت مجوزهای لازم برابر بخشنامه شرکت اعضای هیات علمی دانشگاه در همایش های بین المللی معتبر خارج از کشورکه در فایل بعدی جهت یادآوری ارسال می شود؛ ارائه تصویر ویزای صادره و مهر ورود / خروج به کشور مقصد الزامی است.

فایل بخشنامه سال 93      بهرامی - 98/5/10

************************

اساتید گرامی باسلام 

به استحضار می رساند حق الزحمه پایان نامه های دفاع شده تا پایان تیرماه 98  تهیه و جهت پرداخت ارسال شده است. مراتب جهت استحضار ارسال می شود. بهرامی  98/5/10

*****************************

ثبت نام اساتید در سامانه پایش دانشگاه آزاد اسلامی 

***********************

اساتید مدعو - خارج از مجموعه اساتید دانشکده مدیریت - حق التدریس / حق الزحمه  98/7/3

فرم 1

فرم 2

همچنین از اساتید محترم مدعو (خارج از دانشکده مدیریت ) راهنما/ مشاور/ داور/ تقاضا می شود مدارک زیر را به ایمیل دفتر پژوهش جهت پرداخت حق الزحمه دفاع ؛ ارسال نمایند: 

مدارک : 

حکم کارگزینی / تصویر کارت عابر بانک ملی / تصویر کارت شناسایی ملی/ تصویر صفحه اول دفترچه بیمه/ شماره حساب بانک ملی

آدرس ایمیل پژوهش دانشکده مدیریت : 

pajoheshmanagement1@gmail.com

***************************

اساتیدی که تمایل به برگزاری برنامه "سخنرانی، کنفرانس، نقد کتب و منابع تخصصی، کلاسهای کمک آموزشی و ... در نیمسال اول 98-99 ( تا قبل از شروع امتحانات) را دارند؛ لطفا ً تا پایان وقت اداری چهارشنبه 98/7/17 برنامه خود را به این اعلام نموده؛ تا نسبت به انجام هماهنگیها و کسب مجوزهای لازم از ستاد، اقدام مقتضی بعمل آید. بدیهی است رسیدگی به برنامه، بعد از مهلت اعلام شده، مقدور نمی باشد. در ضمن لطفاً یک نفر از دانشجویان معتمد خود را به عنوان دستیار به این دفتر معرفی فرمائید. در ادامه اضافه می نماید پیرو مصوبه شورای پژوهشی به شماره 140/12549 مورخ 96/2/9 درخصوص تسهیلات سخنرانی های علمی اساتید براساس مرتبه های علمی، به استحضار می رساند رقم مالی حق الزحمه از تاریخ 96/2/9 به بعد به شرح ذیل خواهد بود:

 

استاد2/500/000 ریال

دانشیار 2/250/000 ریال

استادیار 2/000/000 ریال

مربی  1/750/000ریال

مراتب جهت استحضار ارسال می شود.   98/7/6

**********************************

اساتید گرامی

به اطلاع می رساند نظر به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در دهه آخر آذرماه 98، درصورتی که دارای محصول یا اختراعی می باشید؛ فرم پیوست را تکمیل کرده و تا مورخه 98/7/22 به این دفتر مراجعه نمائید.

تکمیل فرم پیوست برای تک تک محصولات به صورت جداگانه و ارسال فایل فرمها نیز الزامی است.

بهرامی   -  98/7/13

 

فایل فرم مذکور 

 

*****************

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی 98/7/13 - دفتر پژوهش 

 

 

 

 

 

 

 

کلید واژه ها: دانشکده مدیریتتهران مرکزی


( ۷ )

نظر شما :